حرکت “بارپی توپ و دیوار” ؛ تمرینی برای تمام اعضای بدن | فیلم

خیلی از ورزش ها برای تناسب اندام نیاز به تجهیزات خاص دارند که اغلب در دسترس شما نیستند اما توپ فوتبال چیزی است که هر کسی حتما یکی در خانه دارد. توپ فوتبال تنها چیزی است که شما برای این برنامه ورزشی به آن نیاز دارید و به ویژه برای تناسب اندام خانم ها وسیله مناسبی است.

این تمرینات همه عضلات بدن شما را با حرکاتی فشرده و عالی درگیر می کند ، حرکاتی مثل بارپی که باعث بالا رفتن ضربان قلب شما می شود و فیبرهای عضلانی شما را تقویت می کند. همچنین حرکاتی مثل اسکات که سبب تقویت عضلات بالاتنه و پاهای شما می شود.

توپ را جلوی دیوار قرا دهید. دو دست را روی توپ بگذارید و به حالت شنا روی توپ حرکت کنید. دقت کنید که سینه شما به توپ برخورد کند و توپ سر جای خود ثابت بایستد.

بلافاصله بلند شوید و توپ را به دیوار بزنید و بگیرید.

این حرکت را ده بار تکرار کنید و بعد ۳۰ ثانیه استراحت کنید. این تمرین تمام عضلات شما را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

(۴۴۲)


442
بازدیدها