ویدیوی تبلیغاتی جدید نوکیا با تکیه بر تاریخچه این برند منتشر شد | فیلم

همه گوشی‌سازان از نظر تولید ویدیوهای تبلیغاتی در یک اندازه موفق نیستند و همین موضوع یکی از دلایل اصلی اختلاف بین میزان فروش آن‌ها در بازار موبایل است. به عنوان نمونه، یکی از دلایل اصلی موفقیت سامسونگ و پیشتازی آن در بازار موبایل، تبلیغات گسترده و تولید و انتشار ویدیوهای تبلیغاتی موفق است.

اما ویدیوی جدید اچ ام دی گلوبال به عنوان سازنده گوشی های هوشمند جدید نوکیا، حقیقتا دلگرم‌کننده و زیبا است، به طوری که کاربرانی دارای گوشی های قدیمی نوکیا را به خرید محصولات جدید این شرکت ترغیب می‌کند. کلید اصلی موفقیت ویدیوی تبلیغاتی جدید نوکیا تکیه بر تاریخچه قدیمی این برند در بازار موبایل است.

در ویدیوی تبلیغاتی جدید نوکیا شاهد دو دوست هستیم که فوق‌العاده با یکدیگر صمیمی بوده و در زمان بچگی، هر کدام مالک یک دستگاه نوکیا ۳۳۱۰ بوده‌اند. آن‌ها در شرایط سخت کنار یکدیگر بوده و همواره با استفاده از گوشی های نوکیا در اختیارشان، با هم ارتباط برقرار می‌کنند و در شرایط سختی به داد یکدیگر می‌رسند. اکنون که آن‌ها بالغ شده‌اند، همچنان به برند مورد علاقه‌شان پایبند مانده و هر دو، گوشی های هوشمند جدید نوکیا را خریداری کرده‌اند.

اچ ام دی گلوبال بعد از خرید حق استفاده از برند نوکیا به منظور ساخت گوشی موبایل، تلاش بی‌نظیری برای زنده کردن نام و آوازه آن کرده است. به عنوان نمونه می‌توان به ارائه نسخه‌های جدید دو گوشی قدیمی نوکیا ۸۱۱۰ و نوکیا ۳۳۱۰ اشاره کرد که زمان ارائه نسخه اولیه آن‌ها به ترتیب به سال‌ ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ برمی‌گردد. به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم دارد با بهره بردن از تاریخچه نوکیا، رفته رفته سهم بیشتری از بازار موبایل را به خود اختصاص بدهد.

(۶۴)


64
بازدیدها