سخنرانی های تد؛ ترفندهای دستکاری ذهنی تبلیغاتی |فیلم

هر روزه انسان‌های زیادی در شرکت‌های فناوری برای هدایت افکار میلیاردها انسان فعالیت می‌کنند،

تریستن هریس ، طراح تفکر این را می‌گوید. از اطلاعیه‌های فیسبوک تا اسنپ تریک و ویدیوهای پخش خودکار یوتیوب، همگی با یکدیگر سر یک چیز رقابت دارند:جلب توجه شما.

هریس به ما می‌گوید که این کمپانیها چگونه در جهت منافع خود روانشناسی ما را به دام انداخته و در عوض خواستار یک رنسانس طراحی است که در آن فناوری ما مشوق مابه زندگی در خط زمانی که می‌خواهیم باشد.

(۴۲)