گیم پلی جذاب رد کردن مراحل ردلر در بازی بتمن؛ بخش اول | فیلم

Riddler کار خود را در سال ۱۹۴۸ شروع کرد در حالی که در لیست طولانی شرور هایی بود که قصد نابودی بتمن را  داشتند. وقتی که بسیاری از شرور های هم زمان او بدون هیچ گونه پیش زمینه داستانی معرفی می شدند اولین حضور او با بیان جزییات زندگیش همراه بود.

یک مرد دغل که برای هوش خود بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل بود. او حتی از تقلب برای رسیدن به بالای لیست نیز غافل نبود. بعد از انجام چند کلاه برداری کوچک در اطراف گاتهام، سرانجام تصمیم گرفت تا بازی خود را به جلو پیشببرد و تلاش کند تا نه تنها پلیس شهر گاتهام بلکه حتی بتمن را نیز گول بزند. او قصد داشت این کار را با تمام کردن ساخت لباس رنگارنگ Riddler به انجام برساند.

به زودی بازی موش و گربه او شروع شد. قبل از هر جنایت، او جدول ،پازل یا چیستانی ارسال میکرد که حل آن ها به راهنمایی منجر میشد که محل حمله بعدی او را مشخص میکرد. اگرچه این راه حل عموما بیشتر از آن چیزی که به نظر میرسید مشکل بود و مثلا جواب آن پلیس را به چندین محل مختلف هدایت میکرد. همه این ها قسمتی از بازی بزرگی بود که او ببیند کسی میتواند نقشه ریدلر را قبل از این که خیلی دیر شود کشف کند.

ادوارد همچون سایر دشمنان فراموش شده و کپک زده دوران طلایی بتمن فراموش شد. بعد از نخستین حمله او، دوباره دو ماه بعد پدیدار شد و بعد از آن دیگر هیچ. همه این ها در نیمه دهه ۱۹۶۰ تغییر کرد. وقتی که Julie Schwartz به عنوان ویراستار کمیک های بتمن در سال ۱۹۶۴ انتخاب شد.  او به سراغ موارد شگقت انگیز داستان های بتمن در دهه ۱۹۵۰ رفت. یک بتمن زمین گیر احتیاج به دشمنان زمین گیری هم دارد. برای این منظور Riddler در تابستان ۱۹۶۵ برگشت. ادوارد یک بار دیگر مشغول انجام حقه های قدیمیش شد.

منبع : سایت فانتزی کمیک

(۴۱۰۰)


4,100
بازدیدها