رقابت جاده ای ب ام و و پورشه ماکان | فیلم

پورشه ماکان پا جای پای برادر بزرگ‌تر خود یعنی کاین گذاشته و تنها مشکل پیش‌ازاین نبود نسخه‌ی داغ‌تر GTS در خط تولید بود که هم‌اکنون مرتفع شده است. علاوه بر پیشرانه‌ی ۴ سیلندر پایه‌ی جدید،GTS برای سال ۲۰۱۷ جدید شده و بین مدل سطح میانه‌ی ماکان S و مدل سطح بالای توربو قرا می‌گیرد. پس از رانندگی با این خودرو در کلرادو و پیست ما می‌توانیم دقیقاً بگوییم که ماکان چه چیزی نیاز دارد.

رقابت ب ام و و پورشه

مزیت‌های دینامیکی شاسی بازنگری شده‌ی GTS با تست خودرو در پیست به سرعت ظاهر می‌شوند. فنرهای بادی آپشنال ماکان و دامپرهای تنظیم شونده‌ی الکترونیکی PASM پورشه به‌صورت استاندارد در GTS وجود دارند. این سیستم تعلیق ارتفاع متفاوت و سه سطح سفتی را فراهم می‌کند که در کل می‌توان شاهد کاهش ارتفاع ۱ سانتی‌متری ارتفاع و سفتی ۱۰ درصدی سیستم تعلیق نسبت به ماکان‌های استاندارد بود. همچنین میله‌ی ضد لغزش اندکی سفت‌تر در عقب وجود دارد که با گشتاور برداری و سیستم دیفرانسیل قفل شونده‌ی (۱۴۹۰ دلار) پورشه ترکیب‌شده و به‌صورت شگفت‌انگیزی GTS را خودرویی خونسرد می‌سازد. به نظر می‌رسد که با وجود سیستم چهارچرخ محرکی که بخش اعظم گشتاور را به عقب انتقال می‌دهد،GTS پیچ‌های تند را به نرمی طی می‌کند.

(۹۷)


97
بازدیدها