قدرت نمایى شتاب خارق العاده موتورسیکلت ب ام و | فیلم

ب ام و همیشه پیشتاز ساخت بهترین سیستم های تعلیق بوده که برای HP۴ از نوع Tele و Duolever و USP آن از نوع کنترل دینامیکی تعدیل (DDC) است. به زبان ساده تر، HP۴ دارای سیستم تعلیق خودکار است که برای اولین بار در یک موتورسیکلت تولید انبوه استفاده می شود و تنظیمات آن به شرایط سطح مسیر و واکنش های راننده بستگی دارد. این امر به وسیله دریچه های تنظیمی که به صورت الکترونیکی کنترل می شوند، میسر شده است.یکی دیگر از مشخصات حیرت انگیز HP۴، وزن خشک ۱۶۹ کیلوگرمی آنست که باعث شده تا این موتورسیکلت را به سبک ترین موتورسیکلت ۴ سیلندر در بازار تبدیل کند. این موتورسیکلت پَر وزن به یاری رینگ های آهنگری شده و خروجی تیتانیومی، هندلینگ فوق العاده را برای خلبانش به ارمغان می آورد.این سیستم تعلیق HP۴ نیست که شما را حیرت زده می کند. هیجان مضاعف در دورهای میانی نیروی محرکه و پدال گاز سبک تر آنست که باعث می شود آدرنالین از شما فوران کند! ب ام و ادعا می کند که داخل نیروی محرکه بدون تغییر باقی مانده است اما بسیار سریع تر دور می گیرد و واکنش سریع تری دارد؛ درست همانند یک موتورسیکلت مسابقه ای. اینطور که به نظر می رسد دیگر هیچ موتورسیکلتی نمی تواند حتی به گرد پای HP۴ هم برسد.

(۱۱۸)


118
بازدیدها