کل کل رانندگى مارک وبر و والتر روهرل با پورشه | فیلم

اولین موضوع نام این خودروست!

هم‌اکنون به‌صورت رسمی GT2 RS نامیده می‌شود. درحالی‌که نسل قبلی ۹۹۷ در دو مدل GT2 و GT2 RS عرضه می‌شود اما به نظر می‌رسد پورشه تصمیم گرفته تنها نمونه‌ی GT2 RS را برای نسل ۹۹۱ ارائه کند.

در ماه‌های گذشته تصاویر جاسوسی متعددی از این خودرو منتشر شده و احتمالاً در سال ۲۰۱۹ آن را در خیابان‌ها خواهیم دید. قلب و روح این خودرو پیشرانه‌ی ۳٫۸ لیتری بای توربو برگرفته از مدل توربو S خواهد بود اما در این نسخه شاهد توربوهای بزرگ‌تر، خروجی بیشتر و سیستم اگزوز جدیدی خواهیم بود که از ساختار سبک‌وزنی سود می‌برد.

رئیس بخش GT پورشه Andreas Preuninger گفته GT2 RS جدید تنها یک مدل بهبود یافته از توربو S نخواهد بود بلکه یک خودروی کاملاً بازمهندسی شده خواهد بود.

پورشه | تگ

پورشه | تگ

انتظار می‌رود پورشه ۹۱۱ GT2 RS جدید زیر ۱۵۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشد زیرا از شیشه‌های نازک‌تر مشابه با تکنولوژی اسمارت فون های امروزی بهره می‌برد.

هنوز هم مقداری از مواد جاذب صدا بکار رفته اما پورشه به خریداران این امکان را می‌دهد در صورت درخواست سیستم اطلاعات سرگرمی و سیستم تهویه را به خاطر کاهش وزن حذف کنند. همان پکیج سفارشی Weissach که هایپرکار ۹۱۸ اسپایدر وجود داشت برای این خودرو نیز در نظر گرفته شده و با استفاده از رینگ‌های منیزیمی (کاهش وزن ۱۲ کیلویی)، رول کیج تیتانیومی (کاهش وزن ۷ کیلویی)، سقف فیبر کربنی و… شاهد کاهش وزن ۳۰ کیلوگرمی خواهیم بود.

پورشه می‌گوید GT2 RS جدید برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به کمتر از ۳ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت و زیر ۹ ثانیه از شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت را کامل خواهد کرد. حداکثر سرعت آن نیز بیشتر از ۳۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

با توجه به اینکه مدل GT3 در ۷ دقیقه و ۱۲٫۷ ثانیه یک دور نوربرگ رینگ را طی کرده، این مدل جدید شاید بتواند در کمتر از ۷ دقیقه جهنم سبز را دور بزند. پس از طی کردن دورها در پیست، باک ۵ لیتری جدید که برای خنک کردن سیستم اینترکولر در نظر گرفته شده باید دوباره پر شود.

(۱۶۳)


163
بازدیدها